Höst rusk...

Denna vecka går ju som smort!!!
Har städat undan, bakat bullar (som för övrigt strax är slut igen) och hunnit virka och t om sovit lite på morgonen. Så nu har jag en liten stund över innan adam ska på miniorerna så då sätter jag mig här och skriver en rad.

Denna vecka har jag haft glidar vecka igen och det tackar vi för. Men snart kommer de tunga veckorna och det blir mindre kul. Alltså, förstå mig rätt nu. Jag gillar mitt jobb och alla som jag får jobba med men jag missar här hemma. Jobbar jag kväll så ser jag Adam en timme på morgonen och sen inte förrän morgonen därpå och det är lite jobbigt ibland när man gör flera kvällar på raken. . . men mitt schema är underbart och det är inte kväll jobb jämt så det är jag glad för. Jag hade aldrig pallat att jobba heltid på mitt jobb.
Jag beundrar dom som orkar det.
Det skulle tära på mig alldeles för mycket och då tror jag inte att jag i slut ändan hade varit så kul att jobba med... men det är vad jag själv tycker. Jag prioriterar min familj OM jag har möjlighet och det har jag!!

Sonens karriär i skolan går skapligt. Han läser och räknar flititgt men han är mycket tröttare på dagarna nu än förr. Dom små stjärnorna sliter så flitigt. Ikväll är det föräldramöte och det behövs lite info om skolarbetet känner jag....

Virkar för fullt än men har lugnat ner mig betydligt. Men I helgen måste jag röja upp i hobbyrummet så det blir någon ordning på pysslet!!


Fick ett trevligt samtal i går. Maggs ringde och funderar på om hon ska göra en avstickare.... JJJAAAAAAAA!!!!
och så har hon pratat om att färga håret blått igen.......JJJJJJJAAAAAAAAAA!!!!!
min "Plupp" kanske gör come-back???


Kommentarer
Postat av: Stina

Hörru din hurtigrutt.. Tack för Den raden =) men i morgon ska du få jobba med en sånd där "inte-så-kul-att-jobba-med" som inte har Möjligheten till nån prioritering =) Stinas humör är som glocalnet nu. Ledsen Anna.. f.låt.. =)

2009-09-17 @ 23:25:52
Postat av: Jonna

Snacka om ambi. =)

2009-09-18 @ 10:29:01
Postat av: Anna

Men Stina.. det är till att suga åt sig. Jag sa ju just att jag beundrar de som orkar det och att JAG inte skulle bli så rolig... Du är ju i alla fall rolig för det mesta. Om inte annat så har du ju en jäkla bra humor och kan ju skratta åt ditt eget elände... och mitt!! hahahaha

2009-09-18 @ 22:03:00
Postat av: Stina

Det är ingen som blir rolig av att jobba heltid Anna =) skulle va arbetsnarkomanen då.. =)

2009-09-18 @ 23:17:45
Postat av: Anna

Ja Stina... känns skönt att någon annan tagit över www.jaggillarmittjobb.se

2009-09-20 @ 09:38:02
Postat av: Stina

Är väl tur nån uppfyller www-raden. =)

2009-09-20 @ 12:03:54
Postat av: anna

hahaaha... såg du stina att jag t om länkade det rätt... hahahaha

2009-09-21 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0