Ingen audition

Jag är ledsen att göra dig besviken Stina. Jag vet att du sett fram emot att jag skulle gå till Stefan Nyqvist och skämma ut mig inför hela svenska folket genom att sjunga på audition till körslaget...... det kommer inte att hända. Du hade ju sett fram emot en höst med skönsång i tv rutan och kanske en Anna som "kular" värre än Lena W men ..... nej... det blir inte så.....

Jag är inte så kaxig som du tror egentligen Stina...
och jag sjunger hellre än bra.....

men åhh my god vad roligt det hade varit....



Jag tror jag nöjer mig med att titta på den här bilden som Stina gjort åt mig lite då och då istället och låtsas att jag är en stjärna.....

Möjligtvis så hade jag gått på audition och gjort mitt partytrick och sjungit med munnen stängd.... hahahahah

Kommentarer
Postat av: Stina

Klart du ska sjunga Anna!!!!!!

2009-09-02 @ 21:48:23
Postat av: Maggan

Tja!

Hoppas du hade trevligt i Håting, vi hann ju inte riktigt med varandra... Men hörrö, hur jobbar du i oktober dårå? Om man skulle ta en busstur. September är rätt fullbokat för min del, mest hästrelaterat.

2009-09-04 @ 11:57:54
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0