Nice dag..

Alltså gårdagen var skoj....

Igår så tog jag det lugnt. Städade lite, vilade lite och sen när jag lämnat Adam på miniorerna så hängde jag med Jonna till stallet för att kolla in Ärtans hoppkunskaper. Den tjejen kan ju fan i mig hoppa ju! Och rida kunde hon med! Att man kan göra annat med en häst än att bara skritta omkring i en hage det är för mig helt obegripligt. När jag var mindre så tillbringade jag ju de flesta somrar i Sollerön (pappa är ju därifrån) och min farmors granne hade hästar och dom var sjukt fina och snälla och jag brukade rida på en nordsvensk (?) där. Jag har bara skrittat den hästen förutom en gång när vi var på en tallodling och fick för oss att leka proffs. Jag travade och det såg säkert inte klokt ut och sen hoppade jag över en omkull vält tall. Det slutade med att jag flög av. Så¨mycket för den proffsigheten. Hur som helst..... Jag vet ju att det är hästflickor som jag omger mig med men det är ju bara vad jag vet... inget jag ser.... tills nu.
Så nu väntar jag med spänning på att få se Jonna i action också.
Tyvärr så vill inte min kamera samsas med mig för jag tänkte visa så fin Ärtan är i action... men det sprack!


Idag var det också skoj....

Jag och Jonna och Ärt åkte efter jobbet till mora och tänkte se "Flickan som lekte med elden" som hade premiär idag. Vi stod fan och köade hur länge som helst men det var det värt för tusan så bra film. Vi fnissade lite och vi åt lite gott .... och Jonna blundade några gånger när det blev för läskigt...
Tack för trevligt sällskap brudar!!


nu sova.....

Kommentarer
Postat av: Stjärt

Jag framstår ju som värsta proffset! haha! Och tack själv för biosällskap. =)

2009-09-18 @ 22:55:41
Postat av: Stina

men vart tog spindeln vägen? =)

2009-09-18 @ 23:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0