Helgen

I helgen har vi bara varit hela tiden. I fredags skulle vi grilla men det blev väl inget... på lördagen jobbade sambon ett tag men efter det så drog vi iväg till Orsa på vårmarknad. Om du inte var där så missade du inget. Det var inte så mycket att se men både jag och sonen behövde komma utanför huset en stund. Vi har jag varit hemma och sjuka hela veckan. Vi behövde frisk luft. Nu har han kryat till sig och blivit sitt vanliga jag igen... både på gott och ont... såklart....
Han har bara lite hosta kvar och min hals gav med sig och släppte taget om mitt immunförsvar.... så det var skönt att ta sig ut en stund. Och så avslutade vi dagen med Thai mat och godis kväll.

Vår Thai restaurant består i en röd liten vagn på en kiosk parkering. Där inne står en tjej som heter Noknoi(?) och lagar underbar mat. Jag älskar thai maten och äter gärna det. Maten är bra och billig och snabbt och gott och allt det där.
Det enda jag undrar nu är när Roma (värdelös pizzeria) stänger och Noknoi får öppna en thai restaurant....

Söndagen vet jag inte riktigt var den tog vägen men förmodligen så sydde jag och lekte med mitt barn....


Kommentarer
Postat av: jenna♥

Hej :D

vad tycker du om min nya header? :)

2010-04-27 @ 06:04:04
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Lät som en rätt skön helg tycker jag :D Lät långt att åka till Orsa, fast vet ju inte var ni bor så x) Haha! Hoppas ni är helt friska och krya nu :)

2010-04-27 @ 06:23:10
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0