Pysslat!

Har glömt av att visa lite bilder här på saker som har blivit pysslat under sommaren. Det händer ju inte så mycket på den fronten eftersom det är sommar men litegrann håller jag på i alla fall...



Den fina grodan som Adam genast gjorde till sin. Var bara att skicka den upp till hans rum och sen var den försvunnen...


En liten trädgårds snigel passade väl bra att ha framme under sommaren.
Blev lite tofsig runt öronen bara men det ska ju inte vara perfekt när det är hemma gjort...


Sydde en liten festväska av mina gamla jeans och sen satte jag blått
foder i den med vita stjärnor på...



Och jag vet åtminstone en person som vill roffa åt sig den här skapelsen!
Pilla, jag är ledsen men tyget räckte bara till en väska....och den är verkligen
jättefräck!




Har t om "my own tags"....  :)


Tygbiten räckte faktiskt till en liten kameraväska också....




och nu vill ni kanske se bilder på mitt julpyssel också... men nä...
Det får ni allt vänta lite på!!


Kommentarer
Postat av: Pilla

Men det gör ingenting att det bara räckte till en väska... för den är ju min :) skicka den nu.... snääääälla!!

2010-08-09 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0