skyldig

Jag känner mig lite skyldig som inte har bloggat nåt alls på ett bra tag. Min ursäkt heter semester och sen har faktistkt pyssel djävulen tagit mig i sina klor igen. Jag misshandlar min symaskin så till den milda grad att jag är rädd att den bara ska säcka ihop och dö för mig. Har gjort klart två dalahästar till och sytt två väskor och håller på med en pås-påse till grannen. Ni vet, en påse att ha påsar i....

Men nu är semestern slut och det är tillbaks till jobbet i morgon. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att börja jobba igen. Men det beror nog ¨på att vi är ett härligt gäng och vi har så roligt tillsammans...
Förhoppningsvis så kommer jag igång med bloggandet också. Har ju utlovat lite bilder så jag får nog sätta mig här och sortera upp lite och uppdatera ordentligt inom kort.

Det bästa med att semestern är slut är att då närmar sig motorfestivalen och efter det kommer hösten, kylan, och varma tossor..... härligt!!!


Kommentarer
Postat av: jonna

Kul att du uppskattar att komma tillbaka till jobbet! Jag håller med dig om att vi är ett härligt gäng =)

Däremot när det gäller höst och kyla så får du inget med håll alls ifrån mig.. för min del får det gärna vara sommar & varmt året runt!

2010-08-02 @ 23:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0