Julstess??

Jag vägrar julstressa!
Jag prioriterar upp vad som verkligen är viktigt inför jul och planerar allt och då slipper man julstressa.
Det är liksom inte det som är meningen med julen....
dessutom.....

Jag tycker att det räcker med den vanliga stressen. Vardags stressen.... nyss plockat i hop kläder och liks förbannat står tvättkorgen där överfull. Nyss tömt diskmaskinen men har ändå disk fulla bänken som väntar på att diskas. Golven var rena i förrgår men inte idag.... suck.... Den evighets stressen tar aldrig slut så när det blir jul så vägrar jag liksom.... då tar jag jullov och så enkelt var det med det!

Dags att återgå till tvättkorgen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0