närmar sig jul!!

Äntligen!!!!
Det riktigt spritter i kroppen av julkänsla.
Julmusik och juldofter
Julklappar och pepparkakor...

Igår bakade vi pepparkakor och gjorde pepparkakshus.
Jag är inte avancerad av mig och köper ett färdigt hus som man sätter ihop med lite socker och sen dekorerar.
Det enda som är noga är att jag har en sida av huset och Adam har en ..... sen går vi lös med godis och kristyr!
I år hade Adam köpt nya pepparkaksformar. En robot, ett lok och en elefant...

Min sida av huset...



Adams sida av huset....



Jag gjorde kärlekshjärtan till mina killar också.... och Adam gjorde festliga robotar..

Härliga underbara jul får komma nu...
Fast egentligen är det jul hos mig hela månaden.. det är liksom avslutningen på julafton.
Nån som inte fattat att jag älskar jul???


(bilden lånad av Tomteland, Mora)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0