struvor....

Jag har efter en väldigt onyttig helg smaskat på diverse gott gott.. det har blivit både det ena och det andra och nu har jag totalt snöat in på struvor... så hemskt goda så det är nästan beroende framkallande. För er som inte vet vad det är så kan jag enklast förklara det som en kaksmet som man friterar med hjälp av ett järn i cocosfett. Sen sockras dom och är så goda så... men jag tror jag köpt upp lagret på konsum så nu blir det inga fler innan jul och det är nog lika bra. :) julen närmar sig mer och mer och snart har även jag lite jullov.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja det var farligt gott med struvor! Nästan beroende framkallande...

2010-12-22 @ 10:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0