Hå hå ja ja...

Jag har liksom inte riktigt hunnit med att blogga i veckan.
Jag har planerat och stressat runt och handlat och funderat och telefonerat... men nu är äntligen alla planer och presenter klara. Jag är helt färdig och det är inte ens jag som fyller år!!!
Men det kändes skönt att inte behöva ställa till med nån stor fest i alla fall.... det hade jag aldrig hunnit.

Veckans projekt har varit att sticka. Jag har för tillfället övergett virknålen. Jag har stickat två st NORRLANDSLUVOR. Dom blev så fina och otroligt sköna. En fick Jonna för jag vill ju liksom inte vara själv om att bära en jättestor mössa. Hoppas hon trivs i den. Har ingen bild just nu att klämma in men det kan jag ordna senare.

Nästa vecka kommer att bli fylld med lediga luckor och det ser jag verkligen fram emot. Mycket som måste göras här framöver....

Men nu närmast väntar sängen och en god natt sömn hoppas jag. Orkar inte med OS ikväll och orkar inte ställa klockan... fast jag borde...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Mössan är underbar, jag bara älskar den!

Hoppas du har sovit lika gott som mig i natt =) Lycka till med allt idag och gratta din sambo så mkt från mig!

2010-02-21 @ 07:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0