hobbyrummet

Alltså jag verkar inte kunna få någon ordning alls på mitt hobbyrum. Jag tycker att jag bara sorterar och plockar och har mig men ändå ser det lika stökigt ut. Men jag har stökat och haft mig nu och nu går det i alla fall att gömma undan saker och lätt ta fram saker..... känner jag mig själv rätt så har jag väl snart spridit runt mig igen! :)

Sonen skulle tillverka ett kort till pappa på hans födelsedag. Så vi gick in i det nystädade hobby rummet och stökade fram LITE.. Han gjorde ett sånt fint kort. Klistrade dit ballonger och hjärtan och flygplan och bilar....
Skrev grattis och I LOVE YOU och kramar från Adam. En timme hölll han på med kortet så nu är det bäst för pappa att han blir glad när han fyller år.

I natt har jag jobbat och Den Snälla Jonna har lånat ut datorn åt mig i natt.... jag har letat present.
Jag tror jag varit överallt på hela jäkla internet och jag kan bara inte hitta något att ge bort i present till min man.... och inte blir det lättare när han inte gör nån önskning heller.
Jag har väl nån sorts aning om vad jag skulle vilja köpa och vad jag kan köpa men jag bara grubblar och grubblar...... inte blev jag klar i natt heller... bara mindre fundersam. Det börjar liksom dra ihop sig nu så det är väl dags att komma på nåt bra!!!!! Jag vill ha en AHA-upplevelse!!

Och så är det ALLA HJÄRTANS DAG dessförinnan.... herre gud.....

kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0