shopping

Sambon kom på igår att vi nog skulle åka till Borlänge på lördag för att shoppa lite och eventuellt åka en sväng till Tin.... men men.. planerna sprack. Glömde ju att sonen har hockey skola.
Fast nu när jag tänker efter så är det nog lika bra. Pengar finns egentligen inte alls till shopping just nu...
och ändå är jag ute på nätet och kikar efter fynd...

Just nu vill jag ha....

en ny mobil
scullcandy hörlurar
nya skor
lite byxor
nya underkläder
lite sjyssta örhängen
pyssel grejer.......

men inget sånt blir det den här veckan i alla fall.... suck suck...

Ledig idag i alla fall och jag och sonen har haft fredagsmys och kollat på äventyret på Legos hemsida..
Mýcket spännande som händer för en liten kille. Och så sitter jag här och väntar på att Sara ska ringa....
om det nu händer???


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja det där med shopping är ju inte så dumt =) Synd bara att man inte har obegränsat med pengar.. det hade ju underlättat en hel del..

2010-02-07 @ 08:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0