trist...

Inte vet jag om det var för att våra hockey killar åkte ur OS...
eller om det var all stress och förväntan under februari månad...
eller om jag helt enkelt är slut körd...

men huvudvärken kom som ett brev på posten idag och stannade envist kvar hela dagen.
Trots höga protester och bedjanden så satt den kvar och hamrade.
Jag försökte även droga bort den men icke!!
När sambon äntligen kommer hem så gav jag den ett sömnpiller och nu sitter den långt bak i huvudet och orkar inte riktigt koppla greppet.
Det känns som en liten seger... jag led men vann den här sträckan...
ungefär som svenska herrarna sög ur alla krafter av norrmännen under staffetten!
Min huvudvärk är dock som Petter Northugg... man vet aldrig när den får liv och sätter fart igen.
Så det är bäst jag kryper i säng....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0