Det är kallt satan...

Jag säger som BertaStina... det är kallt satan....

Fy sjutton så kallt det är. Det blir liksom ingen riktig värme nånstans tycker jag. Inte nånstans inne i alla fall. Jo, inne på toaletten på nedervåningen är det varmt och gott. Det är ju typ det minsta utrymmet i vårt hus så det är väl inte konstigt att det är varmt och skönt där... men vem vill sitta på toa och häcka??? Herregud, det är nästan så att min garderob är större än toa nere.... hahaha....

Hur som helst så är det kallt och vi fryser!

Jag har varit till doktorn idag. Samma diagnos fast nu med en dubblerad tablett kur så kanske vi får lite fart på problemet!! Kändes mycket bättre efter jag varit där faktiskt. Nu känns det som om jag har en nödlina om det skulle bli mer problem. Konstigt så lite man kan bli glad över numera.... allt känns underbart så länge jag inte har ont i magen... så EGENTLIGEN klagar jag inte på kylan heller... det finns värre saker!!!

Nu måste jag tippa mig i säng och in under varma täcket... upp tidigt och jobba....

Just ja... på vägen hem från doktorn så köpte jag mig en trisslott bara för att jag kände mig så lyckosam.. det blev hela 75 kr det!! Perfekt!

Good night världen.... wherever u are...

 Det enda som jag skulle vilja ha iskallt just nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0