frisörbesök!!

Nu har jag varit till världens bästa frisör igen...
Denna gång hade jag inte gjort några större planer för det var lite svårt att komma på nåt att göra med håret. Jag tänkte väl typ bara toppa och färga det lite.... men det blir ju inte alltid så när Maria får sätta saxen i håret.
Jag blev väldigt nöjd och är glad att Maria har ideér och förslag! Nu har jag testat på en lite kortare variant av frisyr. Den blev väldigt bra och sambon tyckte t om att det var ok... eller rättare sagt så sa han
- Ja, den var väl helt ok. Inte så tokig. Det växer ju ut... HAHAHHAHAa...
Han är väl van vid det här laget så det är nog lugnt.
Hur som helst så blev jag nöjd och kan nästan inte vänta på att det ska bli morgon så jag får leka fram en frisyr.

Det är hemskt svårt att ta bra bilder på sig själv men jag har försökt så håll till godo!!







Nu har ju håret rasat ner lite också eftersom det är så förbannat kallt så en mössa är ett MÅSTE
men det blev jätte bra och jag är nöjd ... precis som vanligt. Så tack igen Maria för din kreativitet!

Kommentarer
Postat av: Stina

Det var då fasligt vad du är fåfäng =) ränna hos frisören sådär..

Snygga bilder, men jag saknar det där WWW. =)

2010-01-13 @ 18:47:50
Postat av: Jonna

Tjusigt värre!!

Är inte det minsta avundsjuk =)

2010-01-15 @ 00:06:48
Postat av: Pilla

Du ser ut som...... MIG!! hahahahahhahahahhahahhaha

2010-01-21 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0