inbokad..

Jahaja.. nu har jag bokat tid och doktorn och ska väl ta reda på vad magen håller på med egentligen. Jag avskyr verkligen att gå till doktorn och det är inte första gången som mamma tvingat ner mig till läkaren... inte lär det bli sista heller. Men nu har jag bokat tid så nu kan alla familje medlemmar slappna av ett tag....

Har äntligen kommit mig ur sängen före 9. Igår läste jag så länge så jag ville inte kolla vad klockan var när jag äntligen stängde boken och gick på toa innan jag kröp ner och släckte lampan.. om man inte vet hur länge man var vaken så kanske man inte känner sig lika trött idag??? hahahah.... dags för jobbet strax...


Fick den fjärde boken i twilight serien av lilla syster i julklapp. Den har jag så klart sträck läst nu... men jag är lite besviken.

 1: a boken -tjej träffar vampyr, omöjlig kärlek uppstår-
 2:a boken - vampyr dumpar tjej för att inte skada henne, tjej träffar ny kille...varulv-
3:e boken -tjej och vampyr inser att dom inte kan leva utan varann, sårad varulv, alla hjälps åt att slåss mot onda vampyrer. tjej och vampyr bestämmer sig för giftemål och tjejen vill absolut bli vampyr. Ledsen varulv.....

 så här långt är böckerna helt underbara. Men nu i fjärde boken så liknar det ingenting. Det är alldeles för påhittat och långsökt och liknar mest en såpopera. ´Vet inte hur jag ska förklara. Jag sträckläser den här boken med för den är bra men vissa kapitel är lite långsökta och alldeles för osannolika.
(hur nu en historia om varulvar och vampyrer kan vara sannolika!!!) Men jag har betat av halva boken och nu börjar den ta sig lite igen så jag hoppas på ett underbart slut....


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas du får nått super piller så magen aldrig mer krånglar åt dig =)

2010-01-05 @ 00:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0