rastlös

Nu börjar det igen... känner mig rastlös!
Jag behöver rasa av mig litegranna tror jag bestämt.
Nu har Herr Vardag knackat på dörren och bjudit in sig själv igen.
Jag gör samma saker, varje dag, på samma vis och dagen efter så börjar det om...
blääää....
Har t om tröttnat på de förbaskade armbanden. Dom är jätte roliga att göra men när man gjort ett gäng så känns det som om man skulle haft nåt annat att göra ett tag... så därför har jag bytt hobby lite snabbt och lustigt ikväll.
Har återigen tagit fram målarpenslar och färg och skapar lite.... tills jag tröttnar på det!

Kan inte bara nån svischa in genom min dörr och rycka upp mig lite!!
Ge mig en utmaning!!!! Någon???


Kommentarer
Postat av: pilla

Jag kommer om ungefär 5timmar då....

2010-01-26 @ 09:18:26
Postat av: Stina

ja det ska väl inte vara så svårt.. vad sägs om att gå 10,000 steg om dan =)

2010-01-26 @ 14:21:27
Postat av: Stina

Hej igen Anna.. Du har fått en "oskars" på min blogg.. hämta den, så har du en utmaning .. haha

2010-01-26 @ 15:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0