Blogg torka

Ja jag lider av blogg torka... jag vet...
Men jag har så mycket nu igen som susar omkring i skallen. Så fort man kommer hem så fastnar man i nåt som måste göras. Om inte annat så räcker det med att man råkar passera nåt rum så kommer man genast på saker som borde göras. Men vem orkar?? näää......

Nästa vecka är sista semester veckan och jag ska bara vila och göra det jag vill. Tänker inte stressa runt med en massa måsten då så därför tänkte jag hinna undan dom denna vecka. Det enda problemet med det är att jag åter igen fått syn på min symaskin som bara står där och inbjuder mig. Igår satte jag mig ner och sydde lite. Och när man väl börjat....
Till råga på allt så kom mina efterlängtade böcker idag också så nu har jag ännu mer att göra. Det är helt otroligt så snabbt dagarna susar förbi helt plötsligt.
Så nu sitter jag i närheten av hobby rummet och bara väntar på att mannen ska hitta på sig nåt i garaget och sonen ska springa ut och leka så jag kan låsa in mig i mitt rum bland mina tyger och band och dockor.....

Solen syns ju liksom inte ändå....


Men en liten semesterbild har jag ju lovat här i bloggen så var så goda !



Ute på¨middagskryssningen....


På besök i Buffalo city


Och ett besök i Mexico.... (high chaparrall så klart)


Här sitter han.... vilda västerns vassaste revolverman....


Kommentarer
Postat av: Stina

cool kille =) hoppas han hade roligt

2010-07-23 @ 00:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0