Underbara semester!

Ja, jag vet... jag är usel och har uppdaterat cirka noll gånger på ett tag. Men har varit på väg att göra det flera gånger men det vill sig inte riktigt när man har semester!
Nu är jag inne på min andra vecka och vi hattar runt lite hit och dit. Vi är liksom inte dom som ligger och drönar bort semestern. Jag vill gärna att det ska hända lite då. Inte hela semestern men lite i alla fall. Så nu hattar jag fram och tillbaka lite till och sen ska jag ta det lugnt mot slutet.

Vår semester tripp blev av och den blev underbart lyckad. Vi var så nöjda när vi kom hem. Vi började med en underbar helg hos en underbar familj som hjärtat klappar lite extra för. Fam. Andersson i Borlänge....
Vi trivdes så mycket så det var jobbigt att åka därifrån. Och sen överraskade dom med en försenad present till sambon som fyllt jämnt. Vi fick en underbar middagskryssning och vi var så lyckliga... och jag var så glad att sambon fyllt år och att jag fick vara med att dela på presenten. Och så fick vi barnvakt på köpet och det är minsann inte alls så ofta det händer. Det är väl bara när vi är i norrland eller när mamma hälsar på oss som vi har lite tid för oss själva. Så det var underbart så klart!!! Tack tack tack och puss.

Efter en utomordentlig helg så fortsatte vi ner till Örebro och tóg in på camping. Dagen efter spenderade vi på äventyrsbadet där och hann även med lite sightseeing i örebro. Och sen drog vi iväg ner till vilda västern, High Chaparral och stannade över 3 nätter på camping där. High Chaparral kan jag varmt rekomendera. Det var underbart välgjort och värt varenda krona som spenderades där!!!
jag lovar att lägga ut lite bilder sen bara jag sorterat upp lite i tillvaron....

Sen hem igen och tvätta och packa om och sen upp till norr....

Har just precis lagt lite färg i håret och glider bara omkring och tar det relativt lugnt....skönt med semester!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Låter helt underbart.....

2010-07-14 @ 18:37:28
Postat av: jonna

Det låter som en lyckad semseter!

2010-07-14 @ 21:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0