Efterlysning

Jag har tappat bort min vän ....
någonstans emellan den 1 januari 2010 och den 2 juni 2010
Hon försvann spårlöst och jag har inte sett till henne sen dess.

Om någon hittar henne så kan ni väl snälla be henne kontakta mig snarast.
Eller leverera henne till närmaste polis station.

Hon är älskad och saknad och behövd.


Belöning utfärdas och kommer att skänkas vid mycket bra tips.

Efterlysningen gäller alltså en kär vän.

Hon heter Tina och bor i Borlänge.
Hon är 175 cm ?
Hon väger typ normalt eller mindre
hon var förmodligen klädd vid försvinnandet
Hittar ni en tjej med tre barn runt sig så är det förmodligen hon...



Kommentarer
Postat av: Tina

jag är häääär!!! kom och rädda mig!!!

2010-06-02 @ 20:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0