Inhandlat

Igår köpte jag mig en solstol. Jag räknar kallt med sol i sommar!! Och får jag ingen sol så ska jag nöta i den ändå. Det har jag förtjänat i sommar.
Gjorde också slag i saken och köpte mig en iPod igår. Äntligen kan jag ha musik i öronen utan en massa trassel hoppas jag. Fanns ingen rosa som skulle matcha mina scullcandy lurar men det blev en lila och den är löjligt liten måste jag säga....men den är min och det är en present till mig själv... köpte lite kläder också igår. Lite till sonen som snart fyller år och lite till mig som har fyllt år redan.. hahahah..


Kommentarer
Postat av: Maggan

När kommer Anna hemåt? Jag har semester antingen slutet av juli eller hela agusti, vet inte riktigt än.

2010-06-09 @ 10:13:23
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0