Träff med Tina

Det behövdes bara en efterlysning på Tina så fick jag tillfälle att träffa henne och hennes familj.
Har tillbringat eftermiddagen i Hållberg där Tinas man har snickrat upp en stuga i klass.
Barnen fick såpbubblor och godis och helt plötsligt fylldes luften med bubblor och godis låg överallt :)
Tina dukade upp med fika och vi hann även med att grilla lite middag innan det var dags för oss att åka hemåt igen. Adam var helt färdig och höll nästan på att somna på vägen hem. Det tar hårt på honom under pollensäsongen och han är mycket tröttare än vanligt så länge han medicinerar. Men vi hade det trevligt som vanligt och nu har jag fått en dos TINA så jag är nöjd......
eller nja... nöjd blir jag väl aldrig men en dos av henne så jag klarar mig till nästa gång!

solen skiner absolut här idag men det blåser blåkallt. Jag har väl lyckats bränna mig ändå...

Igår handlade jag lite examens kläder till sonen. så nu är jag redo för examen ... när den nu blir. Har fått dåligt med info om det än så länge...

och tänk... nu är det sommar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0