Trött

Känner mig som en zombie!!
I morse efter en natts jobb kom jag hem och slänger ner mig i soffan och ska snooza lite innan det blir dusch och kläder och examen... hinner bara blunda så kommer sonen och kryper ner med mig i soffan. Vi ligger där under varsin filt och vilar lite men sen får vi lova att sätta fart.

Upp till kyrkan som så klart var packad av folk. Jag kan inte förstå varför dom inte kan dela upp examens tiderna mellan förskole klass och upp till sjätte klass. Om förskole klass och upp till 3:an hade först och mellanstadiet sen så kanske det blivit lite bättre plats i kyrkan. För som det är nu så är det ju inte bara föräldrar som kommer för att se sina barn, det är ju morföräldrar och farföräldrar och övriga släktingar också. Det är väl kul om dom får komma men då hade det varit bättre om dom delat upp examensdagen lite tycker jag.
Idag var de många föräldrar som fick stå hela tiden och det var helt omöjligt att se nåt.

Hur som helst... när prästen svammlat klart och barnen sjungit vackert så var det äntligen dags att gå hem och sova. Jag var inte i säng förrän halv 1 men jag har sovit som en stock hela dagen, ända till halv 7. Vädret har varit vackert i dag men det har inte hjälpt mig. Jag prioriterar att sova.....

Men nu är sommarlovet här i alla fall för vissa......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska vara en norrlänning för att fixa det =)

2010-06-17 @ 09:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0