för fet för volvo

JAHA.... nu ska man bli påmind igen om att man inte riktigt passar in i den här världen. Jag är för fet för att åka volvo. Nya bilen har jävligt tajta bälten....suck.... det blir till att banta eller fortsätta GÅ....
Typiskt...
Sambon kontrar med att jag så klart skulle följt med och provat innan vi köpte bilen..
Herre gud männska (precis så sa jag) vi kan väl inte välja bort en bil bara för att bältena är tjata och din tjej är stor????
Men det tyckte han och då gillade jag honom lite mer än vanligt....


Kommentarer
Postat av: Stina

du skulle kontrat med att om du hade fått den där hunden så kanske du snart hade passat i volvon =)

2010-03-09 @ 19:12:18
Postat av: Syverbeatrice

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-08-17 @ 09:42:19
URL: http://syverbeatrice.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0