migrändag...

Dagen började ju toppen... migrän är ju helt underbart att vakna med.
Till slut skulle jag då dra mig upp ur sängen ändå...
bara för att upptäcka att inte ryggen ville vara med idag heller. Jippie!!
Men men.. ingen mening att klaga. Ingen som löser min agenda för dagen i alla fall. Det var bara att bita ihop och leta fram lite smärtstillande.

Kände igår att jag behövde ta en paus från mitt virkande eftersom både fingrar och handled sa ifrån så idag har jag inte rört virkningen. Men det kliar .... ohhhh... jag vill ju så...

Imorgon ska jag försöka slänga fram lite kycklingar om dett hinns med. Alltså vi är ju inga jättepåsk firare. Jag brukar ju vara hemma i norrland då men i år blir vi hemma. Det går väl det med.


 Av nån konstig anledning så har jag inte alls nån lust att blogga idag... undrar om det är dags att lägga ner detta nu??? Jag har ju aldrig nåt roligt att skriva om i alla fall....


Kommentarer
Postat av: Stina

du får ju ha en pysselblogg.. då finns det ju material så det heter duga =)

2010-03-31 @ 00:00:59
Postat av: Jonna

Du har väl massa att blogga om, du som gör så mkt olika sker och pyssel hela tiden! Du är ju en insperations källa åt oss andra =)

2010-03-31 @ 00:36:04
Postat av: anna

Oj, vad du tar i då jonna... hahahahaha

2010-03-31 @ 07:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0