gårdagen

Hela den här veckan verka ta musten ur sonen... han somnade i soffan hemma hos en vän igår. Slutkörd och trött. Tur att han piggnar till fort bara han fått en liten tupplur. Så verkar det vara för mig med den här veckan. Trött och sliten och orkar inte riktigt ta itu med allt som ska fixas. På min enda lediga dag så skulle jag göra nåt konstruktivt men jag hamnada sussandes i soffan i morse. Och när klockan nu är så mycket redan så orkar jag inte stressa upp mig heller. JAg hann väl bara lite idag också då... bara att gilla läget.

I går efter jobbet dök Jonna och Kristina med lilla Wilma upp på lunch och fika. Det blev en låååånnng fika och det var så trevligt! Det är så skönt att omge sig med glada människor. Sonen hade åkt hem till en kompis så det blev att hämta honom efter lång fikat. ... så det blev fika en gång till .... jag klagar inte...

Så idag på min LEDIGA dag så tänkte jag att jag skulle städa lite men det blev inte riktigt så nu då.. skit samma.
Dammet väntar väl en dag till och ligger så snällt kvar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0