Lite trött

Idag har jag nästan varit i koma tillstånd. Jag har inte sovit dåligt och jag kände mig utvilad i morse men regnet öser ner och sånt sänker verkligen mitt vakna tillstånd. Det är såna här dagar som man ska ha lite varm choklad, en filt och en bra film som sällskap. Istället har man umgåtts med en galen kärring från Dysberg. Fast det är absolut helt ok det med!! Om inte annat så går alltid dagarna fort med den tanten vid sin sida....

Och sen har jag faktiskt lyckats knåpa ihop en dalahäst till. I jeans tyg.
Mina absoluta favoriter som jag för länge sen nött sönder överallt fick offra sig och bli en jeans häst!!


Ej färdig dock men men... den ska ligga till sig lite. Blev t om en ny nåldyna av lite jeans tyg....

Och snälla vänner finns det gott om och Ärtan är en av dom. Hon brukar inte vara sen på att hänga med på mina galna ideer och så inte denna gång heller. Hon ställde fint och snällt upp på att användas som smink huvud när jag ville testa mina ansiktsmålar färger... Hon blev en ödla..... bland annat...




Men nu ska jag vila litegrann för helgen är lång för mig denna vecka...
Good night!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0