Nacken krånglar

SATAN SÅ ONT DET SKA GÖRA: JAG TROR JAG DÖR...Nä... jag får ingen ordning på nacken alls just nu. Har suttit med halsduk virad runt halsen hela dagen och det spänner och ömmar.....

Har jobbat på morgonen och sen bjöd min kära granne över mig på kaffe. Innan jag gått hem därifrån så hade hela familjen ätit middag hos grannen.. det var inte alls dåligt på en söndag och lagom vad jag orkar med idag.
Tack kära granne för god mat och trevligt kaffe surr!!!

Men nu ska jag nog ta och uppdatera mig lite i den verkliga världen....

Kommentarer
Postat av: Cecilia Rydell

Jobbigt ... :/

2010-05-16 @ 21:16:44
URL: http://ryds.blogg.se/
Postat av: Jonna

Bli bjuden på middag lät det som du verkligen behövde en sån dag! Hoppas värken ger med sig snabbt!

2010-05-17 @ 21:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0