...sol...

Tanken var att vi skulle till Stockholm i helgen men de planerna sprack rejält.
Men fest blir det i helgen och nu ska det dansas lös ordentligt.
Hade världens huvudvärk igår och då var jag inte alls vidare inspirerad men idag känns det bättre och jag har glidit runt på nätet och letat drinkrecept. Jag gillar varken vin eller öl och cider har jag tröttnat på.
Så då får det bli...drink...

Och så var det dagens outfit också.. välja kläder är väl ett tråkigt dilemma. Jag blir galen.... men jag tror jag tar nåt mörkt som vanligt och rockar till det lite.
Ska för en gångs skull verkligen komma ihåg att ta med mig kameran....
Så.. in i duschen och sen rakt över skogen till party....


Kommentarer
Postat av: Maggan

När kommer fröken hitåt?

2010-05-24 @ 10:24:38
URL: http://mims1.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det gick bra det där med kameran va? =)

2010-05-24 @ 10:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0