Barnloppis

Ja, igår ställde Carina till med en stor barnloppis på lekkompaniet i Mora. Det var massor av folk som var där för att sälja sina barnkläder och prylar men Mora folket låg nog och sov hela dagen igår. Det var sjukt lite folk. Här i Älvdalen är man van att man får trängas och slåss med andra mammor om barnprylarna så det var lite chockartat när det var så lite folk. Men jag och Helena hann ju dricka massor av kaffe och snacka lite strunt så det var roligt ändå. Jag blev av med lite kläder men det mesta fick följa med hem igen.... sonen sålde sällskaps spel och lite böcker och skrapade ihop 70 kr. Det blev han nöjd med och spenderade genast pengarna på annat skrot... hahahah....

Och nu börjar julkänslan krypa på mig och lusten att pyssla lite så jag ska skynda mig att städa och sen gå på bio med sonen och sen ska jag sätta mig i hobbyrummet ikväll och låsa in mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0