Massor på gång...

Just nu handlar väl hela tillvaron om min kamp med allt pyssel som måste bli färdigt innan höstlovet. Jag har sytt ytterligare två nissor men med annorlunda stil och min stora ängel som är typ 7o cm hög har fått klänning och börjar ta form. Och en last med  dala hästar ska jag också dekorera och tiden räcker liksom inte till.
Inte hjälper det att huvudet krånglar och retar upp mig heller. Det är inte lätt att pyssla med massa migrän i skallen....

men förhoppningsvis ska jag väl lyckas göra nåt ryck.....

Annars väntar jag på lite snö nu. Snö som vill stanna kvar... inget regnsnöslask vill jag ha....


Kommentarer
Postat av: jonna

Du ska se at du hinner få färdigt det i tid, jag tror på dig =)

2010-10-23 @ 12:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0