Tiden går ju...

Jag antar att jag kommer att få en hel hop folk emot mig nu ... men... det är faktiskt snart jul!!! och jag har inte ens planerat en enda julklapp än. Jag brukar liksom vara i gång nu för fullt med julklapps funderingar och sånt.
Det känns som att jag ligger efter lite men jag har liksom inte orkat engagera mig än...

Men jag ska.. för det står inte på nu. Helt plötsligt så är det vitt och juligt och underbart!!!
Nu får den gärna komma tycker jag.... både snön och julen....


Så nu på morgonen sitter jag med en stor mugg kaffe och surfar runt i jakt på julklappar eller lite inspiration....'


Kommentarer
Postat av: jonna

jag önskar nästan att jag kunde hålla med dig! Men tyvärr kan jag inte i år heller...

2010-10-12 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0