Lite upp och ner

Alltså denna vecka har varit lite upp och ner... jag har jobbat konstiga timmar och sovit konstiga timmar och tagit hand om sjuk son och inte fått nåt vettigt gjort. Men nu kommer jag sakteliga tillbaka till normal dygnsrytm.
Men det är fortfarande full fart denna vecka. Är ledig på onsdag bara .... fast veckan därefter har jag långledigt.
Så det är inte alls synd om mig....
Har kommit på saker att önska mig i julklapp fast då är det nog bäst att det kommer en väldigt givmild tomte.
Jag önskar mig en bärbar dator
Jag önskar mig en bättre kamera
Jag önskar mig en ny mobil telefon....
Ska bara komma på vem jag ska flirta in mig med för att få det....

Är helt uppslukad av True Blood böckerna nu och ska krypa ner nu och läsa lite innan jag ska sova...

Good night...

Kommentarer
Postat av: BertaStina

Nä, inte ett dugg synd om dig är det =)...

Det blir nog mamma du får flirta in dig med =)

2010-09-13 @ 22:29:24
Postat av: BertaStina

o du kan väl inte gå o lägga dig när vi ska duellera i mahjong!!!! =)

2010-09-13 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0