morgonfläng

Jahaja, ny vecka och ny agenda. Denna vecka blir det till att koncentrera sig på huset lite skulle jag tro.
Det har blivit lite hit och dit med städning och tvättning men nu ska det väl bli gjort hoppas jag.
Om jag inte hittar på roligare saker att göra.
Var in på pandurohobby häromdagen och beställde lite ur rea katalaogen. Väntar med spänning på det paketet!!
Jag ska väl fortsätta med mina änglar också. Det fattas lite detaljer på dom och hår och ansikte men det är ju det roligaste så det gör inget att det är kvar....

Har lämnat in ansökan om ledighet för sonen i november och håller på att bearbeta mamma som bäst nu att vi ska åka till Göteborg på jul i Liseberg. Det hade varit roligt! Det är superfint där. Jag har varit där en gång förr med min sambo. Då var dock inte sonen med. Han stannade hos Bästa Tina och bakade pepparkakor och åt pannkakstårta....stackarn..hahah..

Men det hade varit kul att få till den där resan och kunna gå på Liseberg och Universeum hade jag tänkt mig också. Så vi hoppas på det.
Förhoppningsvis kanske jag säljer bra under julskyltningen så man har lite shopping pengar med....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0