Nu är det dags....

att uppdatera lite här då då....

Få se nu. Jag har långledigt och dagarna flyger fram. Jag sitter och petar på med mina änglar och det är snart dags att ta fram allt annat julpyssel. Jag har granar och hjärtan som ska målas och stålstommar som ska kläs med pärlor.... och det är så mycket jag har att se fram emot just nu.... i hobby rummet det vill säga....

Har totalt slut på böcker ur mina bokserier att läsa för tillfället men har väl hittat en pocketbok som får duga som räddningsplanka så länge. Väntar med tålamod till den 18e oktober då fortsättningen i mina serier utkommer...
Är fortfarande inne på vampyrer... verkar inte ta mig ur det.
Läser True Blood serien
         Vampire Academy
        House of night
Och alla samtidigt i mån av böcker tillgängliga....

Räddningsplankan just nu i Pocket form är en bok om varulvar som tydligen ska bli film längre fram.... Den heter NATTVAKT och den verkar lovande (har nyss börjat läsa om den)

Och nu kanske ni som känner mig undrar hur i hela .... jag törs läsa de där böckerna, jag som är så fruktansvärt mörkrädd???
Om jag säger så här.... risken att jag ska bli överfallen av en vampyr eller en varulv är försvinnande liten mot att jag ska bli överfallen av en mördande psykopat som har sin mammas skelett i en gungstol i källaren...
Förstår ni logiken??? Gör ni inte det så känner ni inte mig....

Men nu ska jag krypa ner i soffan och äta PIZZA chips och se på något icke vampyraktigt på tv...
(sambon avskyr vampyrer och sånt larv.... )

Trevlig helg på er alla!!!


 TRUE BLOOD

 HOUSE OF NIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0