sakta men säkert..

Jag är på tillbaka gång... sakta men säkert tror jag.
Har varit sjukskriven en vecka och lite till och jag antar att det behövdes men igår var jag tillbaka på jobb igen och det gick jättebra. Kände mig bra hela dagen och det var skönt att göra nån nytta igen...

Det börjar närma sig födelsedag för vissa... eller det är väl egentligen ett tag kvar men tiden går så fort och i år har sonen önskat sig en Darth Vader dräkt med röstförvrängare.... kul....
Har sökt efter en sån nu då och faktiskt hittat på Buttericks...

 
Bilden är lånad från BUTTERICKS

Jag tror att han hade blivit glad för denna....
men jag har inte tryckt på KÖP knappen än...


Kommentarer
Postat av: Anonym

men tryck då för i jösse namn =)

2011-04-12 @ 10:40:13
Postat av: Stjärt

Klart grabben ska va Darth! Tryck!

2011-04-13 @ 18:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0