SKIT snö...

Alltså jag gillar vintern, det gör jag verkligen men vad fan...
alltså när det snöar så kan det väl ändå pytsa ut lite snö då och då istället för en halvmeter på några timmar???
Igår handlade allt om att pulsa fram i djupsnö och de jäklarna som har som JOBB att skotta verkar ju ha konstant fika paus.... inte en enda trottoar skottad eller röjd och inte på nåt ställe på dom mindre vägarna...
Bara Dalgatan röjd..Så pensionärerna kommer inte ut men turisterna upp till Idre kommer fram utan problem!!
Nääää-.. nu får det gärna bli vår snart för jag vill inte se mer snö nu...

I helgen verkar det vara en kalas helg... Adam ska på 2 kalas och helgen kommer väl gå fort som vanligt.
Ledig dag idag och jag ska röja undan lite men sen ska jag sätta mig i pysselrummet och gotta mig lite...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0