Kliar i fingrarna igen...

Snart sväller väl handlederna upp igen men det kan inte hjälpas...
Jag har hittat ett mönster på lätt gjorda torgvantar så nu sitter jag och virkar dom för brinnande livet. Dom var så lätta att göra och snyggt räfflade blir dom med. Tyvärr har jag ingen bild på dom än men jag ska ta så fort nästa par är klart. De första jag gjorde var i restgarn och dom blev inte alls så fina...hahaha..

Idag kom pysselbibeln också...


(inte årets på bilden, bilden är lånad)

Panduro katalogen har kommit! Hur mycket nya Tilda tyger och mönster som helst och annat övrigt pyssel... så nu kliar det rejält i fingrarna.. Kan inte nån fylla år snart???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0