Långledig

Nu är jag äntligen långledig och jag har som sett fram emot det .... men... super förkylningen har slagit ner mig totalt. Jag har känt mig små hängig några dagar men i morse när jag klev upp så var jag totalt borta i både kropp och huvud... Jag har ingen som helst ork alls... Helst hade jag bloggat från sängen men det är lite svårt med en stationär dator..

Jag tycker inte att snuvan är så besvärlig än så länge utan det är orken.... totalt lealös och trött så in i norden...
Bäst jag går och vilar lite nu för snart ska jag upp och hämta sonen på skolan och det vet jag inte om jag egentligen hade orkat med idag. Jag skulle städa och tvätta idag så jag kunde få pyssla lite senare i veckan men det verkar som om att jag får skjuta på allt lite framåt för idag orkar jag bara inte.... så gnällt färdigt!

Går väl och lägger mig lite då...


Kommentarer
Postat av: Geright

Fast jag har hört att det är extra roligt att jobba när man ärr förkyld! så du kan få komma och jobba med mig =)

2011-01-25 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0