Min far är en galning!

Alla som känner mig och min familj vet att vi inte är riktigt rediga i släkten... allra minst min far.
Han fyller 67 år i år och har alltid varit ett träningsfreak. Så länge jag minns har han tränat, sprungit, åkt skidor och så vidare..
Nu ligger gubben i hårdträning på cykel för han har bestämt sig för att cykla ändå från Norr till Älvdalen!! Här om dagen när jag pratade med honom så var han ute på en träningsrunda på 13 mil!!!!! Förstå vad mycket vilja det finns i den mannen!!
Jag hejar på och håller tummarna och när han dyker upp på garage infarten här så ska han få både medalj och champagne!



Som sagt.. min far är inte riktigt klok och det finns inte ett enda normalt kort på honom heller!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0