Men suck...

Jag är förmodligen världens sämsta kompis och ännu sämre partner....
Jag stressar runt i min lilla värld och får utbrott överallt.
Jag ringer inte mina vänner... inte ens dom som bor ett stenkast bort..
jag är totalt antisocial, egotrippad och icke vänligt inställd....

Men jag kan bara be om ursäkt och hoppas att ni förstår
Jag städar och putsar och gnor och klockan går
Jag ska ställa undan min sop och borste någon dag
och sätta mig ner och ringa en vän ett slag
Men just nu är jag stressad och har inte någon rast
Jag ser fram emot lite ledig tid mitt i alla denna hast.
Så om nu ursäktar mig och återkommer en annan dag
så kanske vi kan fnittra med lite sol och vin ett slag!


Kommentarer
Postat av: Pilla

Puss På dig!!

2011-06-22 @ 20:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0