Buzzador

Jag är med i något som heter Buzzador.
När man är med där så kan man delta i olika kampanjer som företag har för att testa nya produkter eller idee´r.
Jag anmälde mig till nåt som heter GULDBREV. Det är superenkelt! Man går in på guldbrev s hemsida och beställer en påse hem till sig. När påsen kommer samlar man ihop lite gamla ringar eller andra GULD smycken som man inte använder. Kanske det ligger nån gammal förlovningsring och skräpar efter nåt föhållande som inte höll livet ut?? Hur som helst, man samlar ihop det. Skriver ner på avtalet (som kommer med påsen) vad man skickar och hur många eller mycket. Sen klistar man igen och signerar avtalet och skickar det på posten. Sen får man svar från Guldbrev när dom har fått guldet och värderat det så man ser hur mycket man får för den där gamla förlovningsringen och så sätter dom in pengarna på kontot!!! Klart och betalt!! SMidigt va?
Jag har nyss lagt på en påse och väntar med spänning på svar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0