eftersom jorden ska gå under...

Någon gång är det väl dags att bekänna sina synder och nu när jorden ändå ska gå under med svårt på lördag så är Det väl lika bra jag börjar erkänna allt... 1. Jag har bidragit till miljöförstöringen genom att använda alldeles för mycket hårspray på 90 talet.. 2. Jag har frossat i choklad ett antal gånger 3. Jag har ljugit för mamma vid ett antal tillfällen. 4. Jag har varit hemligt förälskad i en lärare 5. Jag har läst min lilla systers dagböcker... Så nu vet ni det och mitt samvete är rent om utifall att himlen ramlar ner på lördag.

Kommentarer
Postat av: BertaStina

Det är inte himlen som ramlar ner. Det blir en STOR jordbävning.. Så då blir det åka av.. =) Bäst att hålla hårt i chokladen

2011-05-19 @ 09:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0