Halsen krånglar

Vaknar upp med en hals som krånglar och har sig... ska inte känna efter alls!!!

Idag är det måndag och jag jobbar sista dagen för den här veckan... känns konstigt att få helg så här på en tisdag men så ser schemat ut och jag klagar verkligen inte. Har tagit på mig lite extra till helgen sen så det ska bli skönt med "helg" ett par dagar först. Kaminen är klar och jag ska fösöka fota den lite men den är ju inte så vacker nu innan den har torkat ordentligt och blivit målad. Den är ju bara grå och ful än så länge.... men bilder kommer!

Ska börja spalta upp semestern och alla saker vi vill åka iväg på och sen får vi se hur mycket vi hattar runt i sommar! Adams födelsedag närmar sig och han vill ha bowling kalas i år...känns skönt att ha det borta och betala en slant så slipper man ta rätt på all städning och diskning sen... kan vara värt nån krona..

Nu ska jag studsa iväg för att leka med Jonna hela dagen...me like!

Kommentarer
Postat av: Maja

usch för halsont

2011-05-30 @ 08:36:13
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0