Present till mig

Nu har jag äntligen inhandlat mig en Tassimo! En super enkel kaffe maskin där man använder sig av små förpackningar med kaffe eller choklad eller te eller cappucino eller espresso eller..... ja hur mycket som helst....
Har nu provat vanligt kaffe, choklad och cappucino och jag är glatt överraskad. Det smakar verkligen kaffe av det och inte pulver kaffe.... Nescafe´snabbkaffe hade vi i husvagnen en sommar och den var vidrig!!! Nu har jag en kaffemaskin som jag t om kan ta med mig i husvagnen!!! Nöjd Anna!!

Så i morse när huset var tomt så installerade jag apparaten och sen kröp jag upp i soffan med en kopp Marabou choklad...mmmm... och sen har jag avslutat med en kaffe....mmmm... frågan är bara hur jag ska kunna låta bli att dricka kaffe hela tiden nu????

Så om det är nån som har vägarna förbi mig så kom in på en kaffe..eller choklad...eller cappucino eller espresso eller te..... Kram på er!


Bilden lånad från Tassimo


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha! Så du fick din efterlängtade kaffe maskin tillsist :-)

2011-05-05 @ 11:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0