True blood nätter

Har nu avslutat säsong 3 av True Blood och jag är mer biten än förr.....
Jag har ju läst böckerna innan och det är långt ifrån allt som stämmer i tv-serien. Men sen heter det ju också att tv-serien "baseras" på böckerna så att.... men riktigt bra är serien och böckerna så jag är så lycklig.
Ska jag tipsa om en dvd box i sommar regniga dagar så är det True Blood så klart och så kan man se till att ha böckerna på nattduksbordet som extra material hela sommaren... perfekt.
Jag har beställt hem fortsättningen på böckerna... än så länge är det 12 böcker och jag är uppe i 7e boken (tror jag i alla fall) och självklart så har dom inte kommit på svenska så man får ta en pocket version på engelska. Men det går alldeles utmärkt det med..

Jag ber att få tacka underbara Ärtan för möjligheten att se säsong 3. Du är för go och snäll!


Kommentarer
Postat av: Stjärt

Ja är jag inte underbar så säg... :)

2011-05-25 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0