helgen i Sundsvall

Helgen spenderade vi i Sundsvall hos syster och hennes kille. Sara hade ju fyllt år så jag hade med mig lite presenter till henne. Under helgen så var vi på shopping och kikade lite på Ikea och jag har hittat ett matsalsbord som jag vill ha. Det var rättare sagt mycket som jag hade velat ha men man får väl ta en sak i taget. På lördag kväll gick vi ner till en Kina restaurang som låg precis runt hörnet där dom bodde. Fan så Nice att ha ett sånt ställe runt hörnet. Det var god mat och billigt... men helgerna går fort och helt plötsligt var det måndag igen och alla vardagsbekymmer.... just nu har jag em olust känsla i magen över tillvaron. Jag ska försöka samla ihop mig och ta tag i saker...börjat rensa i huset igen men det känns som om projekten aldrig tar slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0