Migrändagar

Mina dagar försvinner snabbt just nu.. Jag sover bort dom men huvuvdvärken håller i sig benhårt. Jag säger härmed upp all kontakt med huvud delen av min kropp...

Just nu är det mycket som händer och jag antar att det blivit för mycket för mig med alla måsten och tankar och funderingar och då kommer migränen som ett litet brev på posten. Det enda som är positivt är att det förmodligen måste släppa nån gång... gör ett nytt försök att sova bort den om ett par timmar.

För övrigt så har jag varit på VERNISSAGE på Adams fritids idag. Barnen hade gjort tavlor så alla föräldrar var inbjudna på vernissage idag. Konsten hängde på väggarna och barnen bjöd på popcorn, chips och bål! Jätte trevligt intiativ och barnen var nog väldigt stolta över sin konstdag. Antar att Adam väntat hela dagen på att få äta den lilla muggen med chips!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0