Mor fyller år

Idag fyller min mamma år. Hon blir hela 59 år och nästa år vankas det stort kalas. Lilla syster fyller 30 och mamma 60. Och eftersom jag bor så långt ifrån henne så kan jag inte ge henne tårta och uppvaktning på hennes dag men nästa år så ska jag banne mig vara där för då fyller hon jämt!!!
Men grattat henne har jag och present har jag skickat och även lämnat en present från när vi var upp i jul så hon har nåt att öppna på morgonen! Men jag måste ju så klart hylla henne här på bloggen också... hur skulle det annars se ut??

Stort Grattis på din dag lilla mor!
Hoppas dagen har varit bra!




Det är alltså hon till höger som är min mamma..... ifall ni undrar...
Hon till vänster råkade liksom bara hänga med in i bilden och hon heter Lena...
ifall ni undrar...

När Gud inte kunde vara överallt så uppfann han mamma!!
- norrländskt ordspråk-

Grattis ännu en gång mor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0