Larz-Kristerz vidare ikväll?

Jag kommer så klart att göra mitt yttersta för att Larz-Kristerz återigen får stå segrande i dansbandskampens deltävling ikväll!!! Vad vore jag annars? Inte älvdaling i alla fall. Och det är jag väl ändå numera antar jag.... hoppas jag...
Kul om dom tog sig ända till finalen. Det hade ju varit helt underbart om det blev så!! Jag håller alla tummar och röstar så jag snart bara har råd att äta gröt och dricka folköl varje lördag kväll framför tvn.

Annars så har jobb veckan varit intensiv och långt ifrån klar. Skickar en liten tanke till stackars Ärtan som är helt solo ikväll! Men den tanken var liten......
Har hjälpt Adam med fars dags present idag också. Det är pappas dag i morgon occh det måste ju såklart firas. Adam har filat på ett kort hela dagen och äntligen blivit klar. Nu ska vi bara slå in en liten present också så är det klart sen. Adam ska väl fixa frukost till pappa i morgon också men jag vet nog vem som snällt och fint får kliva upp och hjälpa honom med det..... moi!

Adam frågade något jätte kul ikväll!!

-Mamma, om man är kär måste man ha samma ögonfärg som den man är kär i?
.......................................var kommer allt i från.................................. hahahahah

och sen fortsatte han diskussionen...

- Mamma, om jag hade haft gröna ögon. Hade jag sett allt i grönt då?
............................undrar vems gener vi fört vidare egentligen............

och avslutningsvis.....

Mamma, ser leoparden bra på natten? Ser dom bra, lite bra eller lagom bra?
..................................jag ger upp.........................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tanken Anna, jag läser den nu, bättre sent än aldrig. ;)

2008-11-16 @ 01:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0